Mateřská škola
Didaktické pomůcky pro mateřské školy. Zaměřujeme se na práci ve skupinách. Pokud jste MŠ, můžete si objednat naše pomůcky také jednoduše vyplněním objednávkového formuláře (není určeno pro soukromé osoby).
Didaktické pomůcky pro mateřské školy. Zaměřujeme se na práci ve skupinách. Pokud jste MŠ, můžete si objednat naše pomůcky také jednoduše vyplněním objednávkového formuláře (není určeno pro soukromé osoby).
ředitelka ZŠ Vintířov, okres Sokolov
Vyjadřuji svou spokojenost s pomůckou Malá násobilka do lavice, kterou velmi často využíváme.
MŠ Čelákovice
Jsme s vašimi produkty velmi spokojeni. Děkujeme, jen tak dále.
učitelka
U těchto učebních pomůcek nám velmi vyhovuje jejich variabilita. Kartičky můžeme používat jak pro práci v kroužku, tak pro práci v malých skupinkách či pro jednotlivce, pokud potřebujeme s konkrétním dítětem něco individuálně procvičit. Karty svým tematickým zaměřením doplňují velmi vhodným způsobem i námi vytvářené týdenní plány a paní učitelky si práci s kartami velmi oblíbily. A nejen paní učitelky. Samotná činnost s kartičkami baví samotné děti, které si tak osvojují znalosti a dovednosti naprosto nenásilně a hravou formou. A to i vzhledem k tomu, že kartičky pokrývají všechny vzdělávací oblasti stanovené v RVP PV. Karty je možné použít ve všech věkových skupinách, tj. od nejmenších až po předškolní děti. Pomocí kartiček lze nejen vyhledávat obrázky, nebo je třídit podle různých kritérií, obrázky poskytují prostor i pro rozvíjení slovní zásoby, hledání slov nadřazených, příbuzných, opačných. Děti mohou sestavovat věty, pohádky či krátké příběhy dle vlastní fantazie. Dítě má při práci s kartami možnost trénovat pravo-levou orientaci, lépe se seznamovat a procvičovat pojmy jako je nahoře, dole (což dětem často činí potíže). Soubory karet poskytují učitelům velkou variabilitu využití. Není striktně dáno, že dané kartičky mohou být využity pouze pro nabízené činnosti. Na volných kartách si učitel může sám zvolit činnost, která bude podle jeho uvážení dětem nejlépe vyhovovat a bude děti dále rozvíjet.
ředitelka MS
Ráda bych ohodnotila vaši didaktickou pomůcku "Učení s nápadem 1 - praktická část", která nás zaujala nejdříve velmi zdařilými ilustracemi, které odráží pohled na předměty dětskou, přijatelnou formou. Při práci nám velice vyhovuje materiál jednotlivých kartiček i velikost obrázků. Kartičky s emocemi jsou velkým pomocníkem u dětí, které se těžko vyjadřují nebo jsou ostýchavé. Výborné jsou i půlené geometrické tvary a protiklady. Celý soubor využíváme při kolektivních logopedických chvilkách, při práci s dětmi s OŠD, jsou vhodnou pomůckou pro práci asistentů pedagoga při individuální práci.